Barselsrokade hos Radikale Venstre

Emrah Tuncer i Holbæk Kommunalbestyrelse skal på barselsorlov fra den 14. august til den 14. november 2019. Som vikar bliver det Casper Larsen, som er partiets førstesuppleant. Samtidig rokeres der med partiets udvalgsposter. Det er Casper Larsens indtræden og den efterfølgende rokade, som formelt skal godkendes af kommunalbestyrelsen. Indstillingen fra administrationen er, at politikerne godkender sagen, så Casper Larsen overtager det nuværende kommunalbestyrelsesmedlem Solvej Pedersens poster i kultur- og fritidsudvalget samt projektudvalget for udvikling af lokalområderne og folkeoplysningsudvalget. Til gengæld overtager Solvej Pedersen så Emrah Tuncers poster i økonomiudvalget, ældre- og sundhedsudvalget samt havnegruppen, integrationsrådet og handicaprådet.

Opslag: Annie Brydegaard Danielsen