Foreningsudvikling og Kommunikation - onsdag den 11. sept. 2019 kl. 19.00-21.15 er du velkommen til et temamøde i Regionshuset, Alleen 15, 4180 Sorø.

Kom til et inspirerende temamøde med spændende bud på, hvordan kommuneforeningerne kan følge op på forsommerens fantastiske valgresultater og den fine medlemstilgang. Den primære målgruppe er vores foreningsbestyrelser, men alle andre radikale ildsjæle er også meget velkomne – med det fælles formål at ruste vores foreninger til at fastholde og udbygge de gode resultater gennem målrettet udvikling og effektiv kommunikation.

Af hensyn til forplejningen vil jeg bede om, at I tilmelder jer mødet til undertegnede på mail: bjarnekjems@gmail.com - Med venlig hilsen Bjarne Kjems, sekretær for FU.