HANDSKEN ER HERMED SAMLET OP

Den 1.nov. 2018 havde Holbæk Kredsen et medlemsmøde. Mange fremmødte medlemmer kom med deres synspunkter og ideer til, hvad folketingskandidat Kathrine Olldag bl. a. skal kæmpe for i valgkampen. Et meget stort punkt var, at få en læreruddannelse tilbage til Vestsjælland.

I dag 15. nov. skriver Kathrine Olldag: ” HANDSKEN ER HERMED SAMLET OP!

Jeg er superglad for at Holbæks Christina Krzyrosiak Hansen og Odsherreds borgmester Thomas Adelskov har slået sig sammen og taget initiativ til at samle de rigtige interessenter omkring bordet, så vi kan få sat gang i en ny læreruddannelse i Nordvestsjælland! Det kommer kun til at ske gennem samarbejde mellem kommunerne, aftagerne, Absalon og Folketingets politikere. Jeg vil meget gerne være med at sætte det hårdt tiltrængte projekt i søen! ”