Hvervning af nye medlemmer lige efter valgkampen

Sikke en valgkamp, vi har haft. Tusind tak for al jeres flid og slid for et godt resultat. Her kort efter valget og midt i regeringsforhandlinger, så er der helt sikkert nogle, der sidder derhjemme og har brug for opfordringen til at blive medlem af Radikale Venstre. De mest direkte opfordringer er dem, der giver mest.

Vi har lavet forskellige tiltag, så I kan være med til at få nye medlemmer. For det første vil det være rigtig dejligt, hvis I vil dele dette link på jeres facebookside med en opmuntrende opfordring til at blive medlem.

https://www.facebook.com/12458150929/posts/10157136806605930. Dernæst gerne med deling på egne sider og diverse platforme.

Efter et par dage, så kan det være en god idé at dele et opslag fra Morten Østergaards side, hvor han spørger, om man vil være medlem. https://www.facebook.com/252520351444054/posts/2811115072251223?s=1284131595&v=e&sfns=mo. I kan også gøre det omvendt, først Mortens og derefter det mere generelle.

Hvis I har været i kontakt med nogen under valgkampen, så er den bedste måde at få nye medlemmer på ved at spørge direkte i mail eller i en messengerbesked, om de har lyst til at være medlem.

I biblioteket på radikale.dk kan I finde den velkomstfolder, som blev lavet til nye medlemmer. Den kan I sende til nye medlemmer eller dele ud på introaftener. Folderen finder I her: https://www.radikale.dk/system/files/u437/Velkomstfolder-2019.pdf

Flere af jer er ved at arrangere møder og arrangementer her efter valget. Gør gerne reklame for disse arrangementer nu og i særligt grad for de introarrangementer, som I har. Hvis I har brug for hjælp kan I enten kontakte mig eller jeres storkredsformand, der helt sikkert vil være behjælpelig med at få budt nye medlemmer godt velkommen.

Til sidst vil jeg sige, at det første introarrangement på Christiansborg bliver sidst i august, og I skal nok høre, når vi har invitationen klar.

Kærlige hilsner til alle - BItten

Indlægget er oprettet i gruppen Formandsnetværket af Bitten Schjødt Kjær

Gå til indlægget på radikale.dk : https://www.radikale.dk/node/17182 - husk at du skal være logget ind på radikale.dk, for at se indlægget.

Her finder du evt. vedhæftede filer og har mulighed for at svare på beskeden samt fravælge e-mailnotifikationer.