Mød Kathrine Olldag Torsdag 1.november kl. 19.00 – 20.30 på Administrationscentret, Kanalstræde 2 i Kantinen

”Bestyrelsen og jeg vil meget gerne se dig til et særligt medlemsarrangement d. 1. nov. kl. 19 - 20.30. De indledende øvelser til valgkampen er i fuld gang og jeg vil meget gerne høre, hvad du har på hjerte. Hvad er vigtigt i dansk politik og hvordan får vi den radikale dagsorden helt frem i front? Jo bedre vi er til at promovere vores egne lokale valgkampsemner og få dem til at harmonere med de landsdækkende dagsordener, jo bedre et valg får vi. Vi skal selvfølgelig også hygge os - og som gode radikale hygger vi os bedst med en god og livlig debat, hvor der også er masser af plads til at lære hinanden bedre at kende. Så fyr løs på kandidaten med stort og småt! KH Kathrine” Med venlig hilsen Formand Henrik Mosbæk M 28 45 83 18 E hmo@stenhus-gym.dk