Nyhedsbrev august 2016

Lørdagsmøde om det nye valgprogram

Arbejdet med at skrive det nye valgprogram for Radikale Venstre til byrådsvalget i november næste år er i fuld gang, men har været lidt på pause i sommerferien - men nu skal vi i gang igen, og derfor er der møde for interesserede lørdag den 20. august kl. 10-14 på Hotel Sidesporet i Holbæk (vandrerhjemmet). Tovholder på valgprogramarbejdet er Kristian Brandrup, der skriver følgende i forbindelse med sine foreløbige notater vedr. indholdet (se notaterne her):

Jeg regner med, at vi mere eller mindre har færdigdiskuteret punktet om "Investeringer i vores børn og unge", og derfor vil der i udgangspunktet ikke blive afsat mere tid til at diskutere dette. Så har man ændringsforslag til punktet, kan man tage fat i mig. Ellers fortsætter vi med de øvrige emner, som også er blevet tilrettet siden sidst på baggrund af de løbende input, jeg har fået. Jeg håber, at så mange af jer som muligt vil benytte muligheden for at få indflydelse på vores kommende valgprogram, og at vi ses den 20. august.
Bedste hilsner, Kristian Brandrup

kristianbrandrup@hotmail.com - 23 67 50 23

Hvis du ønsker at deltage den 20. august, skal du tilmelde dig til Kristian senest den 17. august - af hensyn til bespisning undervejs i arrangementet.

Husk at melde dig, hvis du vil være kandidat

Vi har tidligere i et medlemsbrev opfordret til, at man melder tilbage til f.eks. formanden, hvis man ønsker at være kandidat ved byrådsvalget - nu nærmer tiden sig for at få truffet beslutning. Der er opstillingsmøde torsdag den 29. september.

Det tværpolitiske samarbejde mellem partiforeningerne i Holbæk har i øvrigt arrangeret et møde 19. september for dem, der evt. kunne være interesserede i at høre nærmere om, hvad det indebærer.

Vælgermøde "i utide" arrangeret af radikale

Og så er der jo også andet end kommunalpolitik at interessere sig for - f.eks. landspolitik. Derfor har vælgerforeningen arrangeret et vælgermøde tirsdag den 27. september med deltagelse af vores folketingskandidat Emrah Tuncer samt folketingsmedlemmerne Jacob Jensen (V) og Kaare Dybvad (S).
Se invitation til vælgermødet her.