Radikale Venstre 29. december

Nyhedsbrev december 2017

Kære medlem!

Selv om vi er ved at lade julefreden sænke sig, vil jeg lige ulejlige med et par invitationer til arrangementer i vælgerforeningen i det nye år.

Aktivitetsudvalget i vælgerforeningens bestyrelse har som sædvanlig arrangeret en nytårskur, som holdes på Sidesporet (vandrerhjemmet) i Holbæk fredag den 12. januar kl. 18.30 - som det fremgår af den særlige invitation fra udvalget.

Men inden da holder vælgerforeningen et kommunalpolitisk medlemsmøde mandag den 8. januar kl. 19.00 på kommunens administrationscenter i Kanalstræde på havnen i Holbæk, hvor de tre byrådsmedlemmer, vi har fået valgt for de kommende fire år, får lov til at præsentere sig, og hvor vi som medlemmer får lejlighed til at høre om deres planer for den kommende tid.

Som bekendt var Radikale Venstre jo denne gang ikke en del af konstitueringsflertallet, men de tre byrådsmedlemmer har dog alligevel opnået en del poster, hvor de vil gøre deres indflydelse gældende. Udvalgsmæssigt ser det således ud:

Emrah Tuncer er medlem af økonomiudvalget og af udvalget for ældre, sundhed og omsorg.

Solvej Pedersen er medlem af udvalget for kultur og fritid samt projektudvalget for lokal udvikling.

Jarl Sabroe er medlem af udvalget for børn og skole samt projektudvalget for unge og uddannelse.

På mødet vil vi få lejlighed til at drøfte, hvordan den nye byrådsgruppe vil gribe den nye oppositionsrolle an - og der bliver også mulighed for at komme med gode ideer til de tre om deres fremtidige politiske virke.

God jul og godt nytår!

Gunner Nielsen