Så skal vi i gang igen efter valget

Kom og vær med til at evaluere folketingsvalget i Holbæk - og hør Rasmus Helveg Petersens vurdering af situationen

Valgudvalget og bestyrelsen har brug for at få evalueret valgkampen i forbindelse med folketingsvalget den 18. juni - så vi kan komme videre og bruge de gode erfaringer (og de mindre gode) ved planlægningen af næste valgkamp - herunder også den valgkamp, vi skal have op til byrådsvalget i 2017.

Derfor er der aftale møde med vores folketingskandidat, Rasmus Helveg Petersen, mandag den 10. august kl. 19.30 på Nordvestnyt i Holbæk (Ahlgade 1C). Mødet er åbent for alle medlemmer, men vi er selvfølgelig især interesseret i, at der er deltagelse af nogle af de medlemmer, der aktivt har deltaget i valgkampen f.eks. ved at være med i valgbutikken, i uddelingen af valgmateriale eller opsætning af valgplakater.

På mødet vil Rasmus komme med et oplæg om den politiske situation nu efter dannelsen af V-regeringen og udsigten til den nye politiske sæson - og den radikale placering i denne forbindelse.

Men vi skal også høre om hans syn på valgkampen og hans overvejelser om næste valgkamp.

På mødet skal vi bl.a. berøre disse emner (men der er bestemt også plads til, at andre problematikker i forbindelse med valget tages op):

• Valgkamp-aktiviteter: Gade-aktioner, uddelinger ved tog, pølsevogns-event m.v.
  • Inddragelse af medlemmer/aktivister: Gjorde vi for lidt, hvordan var informationsniveauet?
  • Valgkamp-ledelse.
  • Valgbutik: Hvordan fungerede den, var den for lille, var den nok åben, var den overflødig?
  • Valgplakater: Var der for mange/for få, var vi for sent ude, var vi for "pæne" i forhold til regler og love?
  • Valgmøder: Har vælgermøderne overlevet sig selv? Hvad kan vi ellers finde på?
  • Valgannoncer: I aviserne/på andre platforme.
  • Valgkamp-økonomi.

Vægten lægges på, hvad de tilstedeværende har noget på hjerte om!