Video om Holbæk Kommunes Budget 2017

Beretning fra Emrah Tuncer

I forbindelse med at Venstre, Dansk Folkeparti og Liberal Alliance vedtog Holbæk Kommunes budget for 2017, har jeg fået udarbejdet en video, som ligger tilgængelig på Facebook via dette link: https://www.facebook.com/emrah.radikale/videos/619172814937399/
Det er vigtigt for mig at understrege, at mange af de nedskæringer, som de tre partier har vedtaget for 2017, kunne undgås, hvis vi var villige til at løfte i flok og investere i vores fællesskab. Det ønsker Radikale Venstre at gøre, og i vores budgetforslag havde vi afsat penge til investeringer i børn og unge, trafiksikkerhed, socialpolitik, ældrepleje og meget andet. Jeg håber, at flest mulige borgere vil støtte vores kamp for at investere i vores fælles velfærd.